flower power and peace!

Alla inlägg den 9 februari 2010

3-d

Av Johanna - 9 februari 2010 19:20

Jag ääääälskar 3-d! Det är så coolt, jag var och kollade på min första 3-d film i Sälen. Den nya tekniken är så mycket bättre än den gammla! Jag kollade på det regnar köttbullar, som enligt mig är en superbra film! Den är så gullig! <3

Och när man sen kollar i 3-d så känns det som om det regnar köttbullar mot en!

Min pappa föreslog att vi skulle köpa ett paket köttbullar och kasta dem när det började regna :)

          Men nu vill jag se min andra 3-d film! men i den här hålan så finns det bara vanliga biografer (suck) så då har jag försökt att hitta biografer i Skåne med 3-d men jag hittar inga listor på 3-d biografer! Jag vill verkligen se den nya Alice in wonderland med Tim Burton och Jonny Deep i 3-d som har premiär i Mars! Jag får väl leta vidare antar jag...


gulligt <3


AAAAHHHH jag längtar!!!!

Av Johanna - 9 februari 2010 19:14

När jag var i Sälen saknade jag min:


Elg <3


Hest <3


äkoxe <3


och min äkorre <3



(jag har inte stavat fel om ni undrar)  ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards