flower power and peace!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Johanna - 2 februari 2010 17:52

Tänkte lägga upp några bra låtar (och videor) till er så ni kan lyssna samtidigt som ni läser min blogg!


Queen: somebody to love (världens bästa låt!) och tie youre mother down<3


Veronica Maggio: 17år (hon har så mysig röst <3)


Destinys Child: Say my name (gammal men bra :)


Michel Jackson: This is it (jag tycker den är jättebra)

Av Johanna - 2 februari 2010 17:40

Nu är jag hemma!!!! Okej, jag har varit det några dagar men har inte haft tid till att blogga. Det är nämligen så att jag har haft jäääääätemycket läxor t.ex imorn har jag matteprov :(

Det har varit jättekul i Sälen och jag har åkt massor med skidor! Nu så har de byggt klart Experium uppe i Sälen (man kan göra precis allt där) så där har vi oxå varit. Vi har badat där, så badade vi i en jättevarm utomhuspool :)

Sen så kollade vi på 3-d bio där (det regnar köttbullar) den var jätterolig! Näe nu måste jag räkna lite matte ;)


  Experium, och backarna i bakgrunden :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards