flower power and peace!

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

MELODIFESTIVALEN!

Av Johanna - 27 februari 2010 16:36

Då är det melodifestivalen ikväll! Vilka hejar ni på?

Jag är lite nyfiken på den nya artisten NEO, han påminner mig lite om MIKA.

Här kommer en liten ressencion av låtarna som du kan höra lite av på svt.se


Sibel: Inte en låt jag trodde hon skulle göra, jag trodde att hon skulle ha en lugn låt. Men låten var helt okej, början lät lite konstigt men refrängen var catchy.


Py Bäckman: Py blä för denna låten, hon sjunger godnatt, godnatt och jag tror nog att hon kan gå och lägga sig efter framträdandet för hon kommer inte komma vidare! Men jag kan ju ha fel...


NEO: En söt poplåt som nog är influerad av MIKA. Men jag tycker att den är riktigt bra och jag hoppas att den går vidare :)


Lovestoned: Nej jag tyckte inte att den här låten var särskilt bra, lite seg med en konstig takt.


Anna Bergendal: En fin ballad, tycker jag. Om man ska säga något dåligt är det väl att den är lite kvidig ibland.


Pernilla Walgren: En riktig veteran på scenen, men början av låten är väl sådär. Men i refrängen kommer den igång.


Noll diciplin: Jag förväntade mig nästan ett nytt Ebba Grön...

...men nej. Det här är en låt som är blandning av pop/punk men mest pop. Låten har en dålig text och usch!


Peter Jöback: En riktigt bra låt till en bra sångare! Ser ut som om Fredrik Kämpe har en till låt i finalen.


/Kram Johanna <3

 
 
Ingen bild

Lizan

28 februari 2010 14:30

JOHANNA!
Noll diciplin var ju bättre än Peter Jöback.
Om jag får säga vad jag tycker så var det nästan inga bra låtar denna veckan, det var några som man kunde lyssna på och några ville man bara stänga av tv:n på.
/ Lizan

 
Johanna

Johanna

10 mars 2010 15:41

Kära Elize, jag visste att du hade dålig musiksmak, men inte visste jag att den var såhär dålig. Och Peter kom ju vidare och det gjorde inte noll diciplin så jag hade ju rätt :P

http://www.flower-power-and-peace.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 december 2010 20:07

    

Av Johanna - 30 augusti 2010 17:53

Ny blogg nu: kyssjohanna kolla gärna! ^^ <3

Av Johanna - 3 maj 2010 19:01

Hittade den här roliga bilden! hahahaha   Stämmer, eller?!? ;P ...

Av Johanna - 24 april 2010 01:40

Hittade demma jättesöta tjuvlyssningen på tjuvlyssnat, awww! :D   En pojke ~6 står bredvid sin mamma ~35 i kassakön när hon betalar. Pojken fingrar fundersamt på en insamlingsbössa som står vid kassan. Pojken (verkar fundera en lång stund innan h...

Av Johanna - 15 april 2010 19:44

En till otrolig skåning! :D:D:D:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards