flower power and peace!

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 31 december 2009 14:55

Tänk att det redan är sista dan på året, jag ska ju fira med mina kompisar och igår gjorde jag mina naglar fina! Om jag inte redan har berättat det så är jag helt galen i nagellack...

         jaja min syster tog en jättebra blid på den så här kommer den!

                                   Gott nytt år!!!!!!!!!!


  

Bling bling :)

Av Johanna - 28 december 2009 21:50

Så vad har ni gjort idag? Jag var i stan och bytte ett spel som jag hade fått i julklapp, mina föräldrar köpte det till mig och sen såg de att det hade fått jäääääättedålig kritik och att frågorna hade fel svar och sånt, så jag bytte det mot ett spel som hette "oggashaka". Det går ut på att man tar ett kort ur högen och på det står det en låttext. Man ska då sjunga första delen av den låttexten och sedan får motståndarlaget fortsätta sjunga, och om de klarar det får de kortet. Det gäller då att ha flest kort när det är slut!  

           Sedan gick vi och åt buffe på en kinarestaurang, mmm.


Av Johanna - 26 december 2009 19:47

Här kommer svaret på sista gåtan: Jag är pig(g)!


Ja nu har det varit julafton, vad fick ni? Den bästa presenten jag fick var presentkort på manikyr! Jag bara längtar till att få använda det, jag hade tänkt att använda det till nyårsafton som jag ska fira med mina kompisar, det ska bli jättekul! Vi hade tänkt byta julklappar, undrar vad jag får   


Jag hade tänkt köpa ett linne för lite pengar jag fick! Jag älskar Veronica Maggio så det kommer att bli ett sådant linne som är på bilden. Nu måste jag kila ner och kolla på Monty Pythons 40 års program! Jag har gjort en egen tv-tablå så jag inte missar alla bra filmer som går nu, glöm inte att kolla på filmen förtrollad som går på tv4 ikväll! Chaio!!!!!!! <3

coolt eller hur!

Av Johanna - 23 december 2009 17:46

Ett tag sedan jag bloggade, det är ju jul nu och lite stressigt med alla presenter...

Men här kommer i alla fall svaret på förra gåtan: Pucko!


Jag vet att den var dålig, men lite bra var den i alla fall, eller hur?

Jaja här kommer i alla fall nästa gåta: vad kan den som har haft svininfluensan säga när den är frisk? klura på den ni!

Av Johanna - 17 december 2009 21:02

Snart är det jullov och julafton så jag tänker lägga in en mysig jullåt till er!   

Den här låten är så fin, vi sjöng den i skolan på lucian <3

Av Johanna - 17 december 2009 20:43

Här är jättemycket snö här nu! Det har snöat konstant i typ två dagar, och jag älskar det snö är det bästa som finns! Jag hoppas bara att det håller till jul och nyår.

Jag och mina vänner har bestämmt att vi ska fira tillsammans, det ska bli super!

Här kommer svaret på förra gåtan: De som har störst huvud!


Men nu kommer nästa: Vad får man om man mjölkar en ko som har galna kosjukan?

Av Johanna - 16 december 2009 20:31

Ahhhh, äntligen kan jag blogga igen. Vårt internet har inte funkat så jag har inte kunnat blogga! Nu har ni missat mycket, jag har fått reda på att jag får några MVG! Och idag har jag blivit mulad några gånger (det var kul) hihihi.

Men här kommer svaret på gåtan: Killer!    visst är den kul!

Här kommer nästa:Vilken astronaut har störst hjälm?

Av Johanna - 6 december 2009 14:11

Svaret på förra gåtan är: de med många kontakter!   

Dagens gåta är: vad kallas en mördande iller?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards