flower power and peace!

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 27 november 2009 21:25

Jag hittade en till. Den här är faktiskt roligare än den andra! :P

Av Johanna - 27 november 2009 20:57

Det här är det absolut coolaste barnprogramet någonsin, jag kommer ihåg det när man var liten och kollade på det här klippet, åhhh det var tider det :P

Av Johanna - 27 november 2009 20:53

Hmm, det här var sårare än jag trott. Antingen är det jag som är ful eller så är det bara jättesvårt att ta bra egobilder... Här kommer i alla fall de som blev någorlunda.

      Mina fingrar kom också med... visst är bilden cool!  

Av Johanna - 27 november 2009 18:38

Förlåt förlåt förlåt mig, nu har jag inte bloggat på jättelänge och det riktigt kliar i fingrarna. Det har bara varit mycket läxor och sånt skit :)

men nu ska jag berätta vad jag ska göra ikväll...

...jag väntar på kebabtallriken som mina systrar snart är tillbaka med. Sedan ska vi äta oss mätta och ha en föräldrafri kväll!

Päronen är nämligen ute och köper julklappar! Jag själv har bara två kvar att handla och det är till dom, det är ju alltid med när vi kör och handlar.

               Det är lite därför det suger att bo mitt ute i ingenstans, man kan inte ta sig någonstans.

Moped är det närmsta alternativet (i min ålder) men jag är ju tvungen att vänta till sommaren för då fyller jag femton!

             Näe nu är jag hungrig, Dom får skynda sig! Eftesom vi är tre så räker det inte med bara en kebabtallrik så det blir inbakad pizza också! Fast jag gillar kebaben mest, eller igentligen så är det pommesen jag gillar!

Den här veckan har jag ätit jättemycket snabbmat (glup) men det har varit en ovanlig vecka: På måndagen åt jag på Mac Donalds för jag missade skollunchen p.g.a tandläkaren (huuuu). På torsdagen så var det avslutning på tjejsnack och då åt vi pizza och massor med godis :P sen kollade vi på 17 again! Och nu kebab...

NU har maten kommit, Chaio!

Av Johanna - 16 november 2009 20:41

Jaha nu var det måndag igen, hela helgen har redan gått.

tänkte bara göra ett snabbt inlägg för jag ska gå och lägga mig. detta måste vara mitt kortaste inlägg, jaja godnatt!!!Flört

Av Johanna - 13 november 2009 18:32

Äntligen är det fredag! Den här veckan har gått såååå långsamt.

Fast min kompis har äntligen kommit hem, hon är brun som en pepparkaka!

I helgen ska jag bara slappa. Har inte hunnit blogga om min shoppingtur med mina söta kompisar!

jag köppte julklappar (lite tidigt jag vet), sen köppte jag armband och massor med godis.

Idag har vi fått polkagrisar i klassen som vi ska sälja, jag har redan sållt 4 st. Och har köpt en Tutti Frutti till mig själv som jag redan ätit halva av! ;) Ni får ha en bra helg, för det kommer jag att ha!


Av Johanna - 10 november 2009 18:05

Jag tycker att  sesame street borde få ett stort grattis för de har nämligen 40-års jubileum. GRATTIS!!!

Och visst hittade jag en fin bild, fast den på googles startsida är bättre. :)

  

Av Johanna - 9 november 2009 18:20

Detta är ren lycka, min fina Bjärton gitarr. En bild säger mer än tusen ord...

  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards