flower power and peace!

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Johanna - 20 augusti 2009 18:22

Idag fick jag ett glashjärta av min kompis Maja igentligen var det länge sen jag fyllde år men...

jag och min andra kompis hade en födelsedagsfest ungefär mitt i sommaren och då fick vi var sitt presentkort på en sak från Spanien för Maja skulle nämligen till Spanien också fick vi det nu istället!

 Kunde inte ta en bild på det så jag kan säga att det ser ut ungefär såhär, bara snyggare!

Av Johanna - 20 augusti 2009 18:15

För några dagar sedan fick jag ett paket med posten, och gissa vad jag fick!

En balansbräda och någon slags boll! detta fick jag som premie av min tidning, nu kanske ni tror att jag prenumererar på typ iform, men jag prenumererar på en historiatidning! Jaja jag tyckte i alla fall att det var roligt det är ju inte alltid man får paket!

Av Johanna - 20 augusti 2009 18:08

NU ska jag tippsa er om de absolut läskigaste böcker jag någonsin läst, VARNING!! Läs inte dem påkvällen inan du ska gå och lägga dig!

1. De fösvunna, av Cecilia Rees

2. Tystnadens hus, av Magnus Nordin

3.Svart drama, Magnus Nordin


Ikväll ska jag börja på ännu en rysare av Magnus Nordin, den heter Prinsessan och mördaren!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards