flower power and peace!

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Johanna - 19 augusti 2009 16:02

Jag tänkte att jag kunde lägga in några bilder på vår söta katt som heter Snoken!

Han fick namnet av min pappa när han var liten (katten alltså), för pappa tyckte att han så ut som en snok. Nu är Snoken hela tre år! Så han är ingen liten kattunge längre, men han är fortfarande söt, eller vad tycker ni?

Av Johanna - 19 augusti 2009 15:39

Idag har jag gett en present till en av mina söta vänner!

Igentligen fyllde hon år igår, men fick presenten idag, i paketet fanns det en veronica maggioskiva för både hon och jag gillar veronica.

Hon blev jätteglad och när skolan slutade sa hon att hon skulle hem och lyssna. : )

Vi har inte kännt varandra så jättelänge men har jättemycket gemensamt, det var faktiskt musiken som gjorde så våra vägar korsades och det är jag jätteglad för idag. För nu har vi skrivit låtar, spelat på skolavslutningen och har till och med småsyskon som är ihop! Men de hittade varandra själva.                 

Om du läser detta Olivia så vill jag bara skicka en kram!          

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards