flower power and peace!

Alla inlägg under september 2009

Av Johanna - 22 september 2009 18:08

Här har ni en supercool film som jag har hittat till er :)

När denna gjordes tog man 60.000 bilder, men videon är bara 3 minuter lång!

Av Johanna - 16 september 2009 15:46

   

Vet inte vad jag ska skriva om...

Nu vet jag!

Jag kan berätta att jag snart ska på en aktivitet som heter tjejsnack, det är jätte roligt vi är ett gäng tjejer (såklart) som gör lite allt möjligt. För ett tag sen var vi på en skjutbana och testade att skjuta, vi har bowlat, pysslat och tittat på teater. Mina söta kompisar går där, men inte allaRynkar på näsan


Imorgon ska jag ta skolfoto i skolan, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.

Tur att jag har en hel dag kvar att bestämma kläder på!


På fredag är det marknad i "byn" och jag ska gå med mina kompisar, det kommer att bli jätteroligt!

Jag kommer att frossa i nougat och annat gott marknadsgodis! Mums


Nu måste jag göra lite läxor, blä!

Av Johanna - 15 september 2009 17:46

jag har precis varit inne på youtube och kollat på en av trailerna till new moon, den var så bra!

Jag längtar till filmen, har själv alla böcker och första filmen. jag la upp den här så ni oxå kan kolla! Flört


Av Johanna - 15 september 2009 17:29

Äntligen har Mika snart släppt en ny skiva! Han har redan släppt singlen "we are golden", jag har inte lyssnat så många gånger på den men den är verkligen bra.

Albumet släpps den 21 september det heter "the boy who knew to much", om du inte kan vänta så länge kan du alltid höra lite smakprov på Mikas myspacesida!  

Av Johanna - 14 september 2009 20:48

Jag och min lillasyster bestämmde oss för att leka modeller och sminka oss och ta kort!

Vad tycker ni, blev det bra?               

Av Johanna - 14 september 2009 20:27

För någon dag sedan så hade vi släktträff!!!

det var jätteroligt att träffa alla igen, vi åt massor med plommon och hade en liten tippsrunda (där mitt lag vann)!Här är alla bilderna vi togSkrattande                                               

Av Johanna - 8 september 2009 20:53

 

Jag är jättetrött idag!!!

den här veckan praoar vi, jag praoar på en musikaffär! Det är jätteroligt men det blir långa dagar eftersom man behöver jobba till kl 6. men annars älskar jag detSkrattande

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film var bäst, Twilight eller New moon?!?
 Twilight
 New moon
 Lika bra

Presentation


Komentera gärna!

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate this blog?


Ovido - Quiz & Flashcards